"Doamne, Iisuse Hristoase, Iţi mulţumesc că nu ai plecat de lângă mine până nu m-am hotărât să Te primesc şi eu şi să Te cuprind în inima mea pe veci!"(pr.Constantin Sarbu)

sâmbătă, 30 mai 2015

Dragostea de aproapele este mai mare decât orice



http://www.doxologia.ro/cuvinte-duhovnicesti/dragostea-de-aproapele-este-mai-mare-decat-orice
De vom vedea pe frați că dormitează în biserică, oare să-i împingem, ca să fie treji la priveghere?
Au venit unii din bătrâni la avva Pimen și i-au zis:
– De vom vedea pe frați că dormitează în biserică, voiești să-i îmboldim ca să fie treji la priveghere?
Iar el le-a zis lor:
– Eu cu adevărat de voi vedea pe fratele că dormitează, pun capul lui pe genunchii mei și-l odihnesc.
(Patericul, ediția a IV-a, revizuită, Editura Reîntregirea, Alba-Iulia, 2004, p. 192)